nämen HEEEEEJ!!!

Va har hänt ? Jag har blivit sjukt dålig på att uppdatera .
Nu va det tydligen 1 och 3 veckor sedan.
Ojoj. De kanske är mycket nu , lr nått..

Fick just en sån himla lust att börja blogga.. Skulle slänga upp bilder och så. 
Men så sa det stopp!
Det finns blåtand inbyggt i mina nya lilla mini pärla ..
Men så går det inte att överföra från mobilen, fattar inte varför det ska såhära :( 

Har iaf varit uppe och hälsat på hos pappsen & Karin.
Jag o Tompa va där förra helgen..

* Grillmys
* Fiskat
* Kräftsiva
* Shoppat ;

- Randig ( svart&grön ) pösig tröja
- 3 parfymer
- 2 bodylotions
- 2 par stövlar
- Ögonpenna & mascara
- Örhängen
- 2 väskor.

Katchiiing.. mjoo, där rök en hel del semsterpenger vill jag lova..
Värd tripp, som va myspys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback