Jobbjobb..

Har nyligen varit på Max skolan i Sthlm.
3 dagar .
20 andra personer från olika resturanger runt om i Sverige.
Vi bodde på hotell . Vi fick riktigt god mat och när vi inte åt, då fick vi fika.
Snacka om att aldrig behöva vara hungrig ;P
Kursen var grymt givande .
Den hadlade mest om ledarskap. Lite om säkerhet.
Riktigt glad att Chiifen skickade dit mig.

Nu när jag har gått kursen har jag uppgraderat mig till Assisten, wiooow.
Älskar mitt jobb.
Det är fan inte alla som känner att de är kul att gå till jobbet ( nästan jämt )

Det bäst ja gjort i år är att jag bytte resturang, jääävla toook vääääärt!
Har utvecklats en hel del. Och de har jag nya Chefen att tacka för.

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback