Vi har lämnat H E L L

Har ju en längre tid varit galet less på lägneheten, ah Stackeberg!!
Allt var ju skit, mer lr mindre.. Det ända var väl att den låg centralt och lägenheten är mysig.

Det är inte det lättaste att få förstahandskontrakt på lägenheter här om man inte har rätt kontakter lr stått i kö galet länge.
Men nu hade jag stått 1,5 år iallafall.
Och jag var 3a på en lägenhet på Ringvägen, wihooow mitt emot bror (A) ..
Så tackade dem 2 första nej, och jag sa JAAA utan tvekan..

Och nu har vi lämnat Stackeberg, för gött!!


Hallen ..

Första till höger , där ligger köket
Andra till höger, där ligger sovrummet
Rakt fram , toaaatiiime
Vänster , vardagsrum





Köket .
Har dock inte inflrskaffat något nytt bord.
Det gamla var för stort, sen va de ju rätt fult & slitet också.
Så vi väntar tills någe bra dyker upp.




Toa.
Satan , dååligt med space.
Men skönt att ha både dusch & toa på samma ( enskilt på stackeberg )
Vääärt med handdukstork ..
Men mest värt är att vattnet inte är gult, bra stråle & inge mögel ;)






Halva vardagsrummet.
Känns som om det är hälften så litet som den gamla lyan ..
Men vafan, det blir va man gör de till ..






Är happy för denna flytt ..

Från 76 kvm till 51 ..
Det är lite svårt, van med space. Massa space.
Men man lär vänja sig.

Värt med 1500 mindre i hyra & en fungerande tvättstuga .
katchiiiiing : )


I´ m homeee baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback