Min lediga dag . .

Har varit braaah. 
Vanade lite senare än planerat ( beror nog på attvi fick finbesök av tessa inatt ) 
Men så vart det full fart till badet med Camilla.. 

 25 min på bandet
 Axlar
 30 längder i polen

Mycket bra där, är pågång nu. 
Tränat ganska mycket på senaste. 
I just love it. 

Efter det har jag bara hängt hemma. 
 Fixat o plockat.

Har bland annat möblerat om oxå ;

 




Toknöjd :)
Det vart så mycket space.




Så har Toma fixat upp en hylla i sovrummet = )
Haha, jajaaa ja ska damsuga där, men imöra ;)





Nu vankas det tacos, skräll va?
Hihi. yuuumsi.


Nääe nu ska jag lämna över datan till TJ.

Ska försöka sova.
Tidig PW med Dessi & Linnes i morron, Wihooow.
Kameran ska tas med, så ja får lite bilder på prinsessan.


= )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback