Heeeej tomhet ...

Heeey heeey heeeey!!! ... 
Det ska inte vara lätt att leva.

Tomhet är nå vidrigt.. Fifaan.. 
Försvinn.. 

Det går fort i svängarna, mycket kan hända på en ynka dag. 
Livet kan vändas helt upponer..
And yeees, it did.. 


Nu sitter jag hemma hos en stor favorit - Mamiiiii :) 
Lr jag sitter inte, jag ligger som ett lik i soffan och flippar runt på datan ( eftersom BÅDA mina datorer har krashat )
Funderar över livet, och blir inte ett dugg klokare faktist... otippat.. 
Överskattat att luska i liveeee..


Men en rolig sak i all tomhet
Wihiiwyyy, Thailand , here we come =D
28/2 så drar vi, Jag, Camilla & Louan.
Drömmen!!...

Tror jag ska hoppa i säng och kolla på 1 3 hill strax :)
Tröttaste tjejen - Check Paaax.  


)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback