Mjaaa..

Nu är vi inne på årests 4e dag ..
Ochh alla 4 har varit rökfria för min del..
Wihoow, bra där Becka.
Men de är så tråkigt på nått sätt, känns hela tiden som om att jag saknar nått..
Ska man behöva sakna jämt då lr ?  Ska de gå över ? Lr ska man falla tillbaka ?
Suck, just nu känner jag mig himla ensam ...

Försöker hitta nå rena kläder att ta på mig..
Men allting är skitigt lr förlitet ..
Och jag kunde inte gnälla meraaaaaa....
Ahhhhhh ...

Det värsta är ju att man har saken i egna händer ..
Det är ju bara att kööööra.. Gör nåt dåå. ..

Jag undrar jämt; varför sitter jag bara här då? ...

Jävla svårt de där.. Det lättast är att gnälla..
Men också de tråkigaste & dåligaste man kan göra!..


Såe, nu ska jag ta på mig ett par leggings ( för dem sviker typ aldrig )  Och nån tröja för att sedan dra till jobbet ..

Nääe glömde, måste betala räkningar som varit på vift först, som jag inte räknat med ..
YÄÄÄÄYYYYY :D ....   I fukkiiin löv it....

Heejj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback